6 Maj

Hej.

Det har varit en ganska bra dag, eller den börjad dåligt. Lyckades försova mig så jag fick stressa jätte mycket, hann inte äta någon frukost. Kom sent till bussen också, så när jag var lite innan korsningen så kom bussen så jag var tvungen att springa och precis när jag kom fram till bussen började den åka iväg. Som tur var så såg busschauffören mig och stannade, men hon var inte glad och hon sa:
- Om du hade kommit 2 minuter innan så behöver du inte komma försent. Jätte surt.
Jo tack jag vet det .

Skoldagen var väl som vanligt, Mat, tro & tradition och Historian var kul. Linnea mådde bättre idag och kom till skolan, vilken tur. Vi bestämde oss på matten att ta en matteplugg dag, så hon följde med mig hem. Först åt vi lite mellanmål och våran Ben & Jerry's glass som vi hade kvar i frysen. Sen pluggade vi endel matte, kan det lite bättre nu tack vare Linnea. Vill ha henne som matte lärare istället för Kerstin. Efter det lekte vi lite med Hugo och sen blev det grillat.

Linnea ringde och pratade med Jocke, vi ska nog göra något med honom och någon kompis på fredag.

Imorgon har vi nationellt prov i matte, det kommer gå så himla dåligt. Skulle verkligen behöva ett G, men aldrig att jag kommer få det.

Föresten så kommer Slagsmålsklubben till Arvikafestivalen, kul det. Visste egentligen att dom skulle komma, men ändå. Längtar så jätte mycket till Arvika nu, det kommer bli så himla roligt.

Nu ska jag kolla lite andra sidor och sen sova, så Godnatt!
 
image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0