3 Maj

Hej. Idag har jag och Ida varit hurtiga och ännu hurtiga ska vi bli. Efter att vi hade ätit frukost och nybakade bullar så gick vi ut och gick. Vi tog en promenad ner till viken, alltså badplatsen. Vattnet var helt spegelblankt och det såg ut som himlen var i sjön. Vi kom på att vi ville ut och ro så Ida ringde hennes morfar som kom ner med nyckel till båten. Han hade kommit på värsta uppfinningen för att få upp och i båten i vattnet, helt smart. Vi rodde en bit, nästan ut till Storöa innan vi vände. Jag tog lite kort med mobilen som jag ska lägga in här nedanför, lägger kanske inte ut alla här men ni kan hitta resten i min bilddagbok. Klicka där ----> Hejlimelilabuss
Sen ska vi ut och rida, snällt av Ingrid att låta mig rida. Skriver mer senare, hejdå.

image9

image10

Det blev faktiskt bra bilder med tanke på att dom är tagna med min mobil.
Vi såg en ensam fjäder ligga mitt på sjön och jag var bara tvungen att ta kort på den, Ida fick ro närmare så jag kunde luta mig över kanten och ta kort på den. Trodde jag skulle tappa mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0