Yeeeyeeeyeee

Hej

Tar en paus från historia pluggandet och bloggra lite istället, känner att jag förtjänar det. Äter cola nappar som jag köpte förut efter skolan och lyssnar på en dålig låt på radion, tror det är E-type, har han någonsin gjort en bra låt?

Idag har jag som vanligt varit i skolan. Jag och Ida var med på ett möte hela förmiddagen där vi tillsmmans med flera lärare, rektorn, och Lotta från 3:an skulle bestämma hur våran nya hemsida till skolan ska se ut. Kom en massa bra och nya idéer, så nu när vi får hjälp så kommer den nog bli bra. Tyvärr får vi nog inte se resulatatet innan vi slutar skolan. Mitt under mötet tappade jag rösten, eller den hade varit dålig hela dagen. Blev lite pinsamt i några situtioner, Ida fick prata för mig. Tex i matsalen då Anna kom och frågade vart jag tog vägen i Lördags natt, jag fick inte fram ett ord så jag pekade på Ida så hon skulle prata istället. Hon bara : Hon gick nog hem. Och det var ju faktiskt sant, eller jag  gick inte utan åkte buss. Resten av dagen blev slapp, naturkunskapsprovet var jätte lätt, behövde ju knappt säga något. På historian körde vi hänga gubbe, jag var sämst. Vi behövde inte gå på mattelektionen för vi fick jobba hemma istället så vi tog en tidigare buss hem. Fast innan bussen kom så köpte vi såklart godis på Happy, tradition på måndagar att köpa nötkräm. Vi ska göra en nötkräms tråta till skolavslutningen.

När jag kom hem så har jag inte gjort så mycket mera än att plugga och äta massa glass och maränger. Mums!

Min syster är och badar och min kamera är knepig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0