WOW! check him out!

Hej

Har egentligen inget intressant att skriva men jag gör det ändå. Lånade "En Geishas Memoarer" av Camilla, tredje gången jag såg den nu och den är fortfarnade lika bra. Fast nu när man har läst boken så tycker jag ju att den är mycket bättre.

Var inne och kollade på spelschemat för arvikafestivalen förut och såg att Håkan Hellström, Slagsmålsklubben och Crazy Lixx ungefär kommer att spela samtidigt. Inte alls kul eftersom jag vill se alla tre, men jag kommer helt klart att se Slagsmålsklubben. För dom får man ju inte missa och sen så spelar dom på Apollo i år, så det blir nog toppen. Sen så har jag hört att M.I.A har ställt in, verkligen synd.

Okej, nu har jag inte så mycket mera att skriva. Kanske blir ett till inlägg innan jag går och lägger mig, kommer inte kunna sova på ett antal timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0