Who is the cat?

Jag döööööööööööör! Jag har så himla TRÅKIGT, jag tycker inte om sommarlov när det är så här. Blev aldrig att jag åkta in till stan, orkade inte när vädret var så kasst, fast det blev ju bra sen. Åker in imorgon, kanske ska fika med Oskar om han klarar av att gå, han har stukat foten. Jag var duktig och pluggade ett tag, geografi sammanfattningen som jag inte har gjort. Sen så har jag varit ute och fotat lite blommor, det är ganska tråkiga kort egntligen. Pratade lite med Linnea förut, midsommer ser ut att bli misslyckad såklart. Vi har inget att göra. Party? Nu har fotbollen börjat, jag hatar fotboll men eftersom jag ändå inte har något roligare för mig så kan jag lika gärna kolla. Så himla dryyyyyyyyyyyygt är det. Jag klarar inte en dag till som denna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0