When we were young

Hej

Jag tvingade mig själv förut att se på fotbolls matchen, men jag såg inte så mycket. För jag låg mest i soffan och sov och vaknade till när pappa eller mamma skrek till. Såg hela sista halvlek i alla fall, sverige var dåliga men det gör inte mig något. För nu slipper jag fotbollen resten av sommaren.

Föresten, min syster och Kristin är med på kanal 12. Dom blev interjuvade när dom var på torget i fredags, lite kul. Dom är söta så ni måste kolla på det. Man ser även endel andra personer man känner i bakgrunden.

Jennifer ska till arvikafestivalen, hon ska nämligen jobba där med att dela ut kondomer till behövande folk. Lite kul, måste träffa henne då ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0