Vilse i det svarta

Jag hittade 1000 kr förut som jag har glömt bort, eller inte glömt bort utan gömt undan så jag ska kunna hitta dom någon gång och bli glad över att jag är rik. Jag hittade dom på grund av att jag är instängd på mitt rum, det beror på att jag alltid är otrevlig och egostiskt. Så tycker mina föräldrar om mig i alla fall, och det är nog sant. Mamma tror inte hon kommer att orka stå ut med mig i sommar sa hon förut. Om 40 minuter så får jag inte längre sitta vid datorn heller, mamma tror att jag kommer bli trevligare om jag inte sitter vid den på nätterna. Imorgon är det midsommar och jag kanske inte får åka hem till Linnea för jag är otrevlig. Jag är ledsen tjejer men ni får nog klara er utan mig, blir nog bäst så ändå. Jag får väl helt enkelt ta mitt straff...

Tankar som inte borde få finnas har kommit tillbaka igen, dom som nyss hade försvunnit. När man börjar känna sig glad så kommer något annat och förstör det för mig. Jag behöver verkligen inte det här nu, utan jag behöver kärlek för att kunna bygga upp mitt självförtroende som är på bott. Men jag tror inte dom förstår hur dåligt jag har mått det senaste året. Fast det är inte så lätt för jag säger ju inte gärna så mycket. Det är bara det så fort jag är ledsen så blir mina föräldrar arga på mig för dom tycker att jag är arg och otrevlig. Jag hatar mig själv och kommer nog aldrig sluta göra det.

Jag borde egentligen inte skriva allt det här på bloggen, men jag vet inte rikigt vart jag ska göra av mig själv.

Tack Lasse.

 

Kommentarer
Postat av: linneaC

JAGÄLSKARDIG <3

2008-06-20 @ 18:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0