Dränk en kompis

Jag har tråkigt, tråkigt, jätte tråkigt. Jag sitter och äter upp alla små apor, röda och svarta. Jag vill göra något NUUU! Men jag vet ingen som skulle vilja umgås med mig. Jag vill på PARTY, kan inte någon bara ringa mig och bjuda mig på party? Nej för det kommer in ingen att göra, jag är för tråkig och jag kommer aldrig att ringa någon själv. Jag ska slänga bort denna fina och varma kvällen och titta på film, Populärmusik från vittula. Den är faktiskt jätte bra, älskar boken. Sen så är ju Björn Kjellman med i den, han är snygg för han ser lite ut som Ola Salo. Jag vill se The Ark i sommar, men dom gör bara en spelning och då är jag på arvikafestivalen. Det är synd, men jag får ju se Ola i höst när han ska vara med Jesus Christ Superstar, för den har  jag bestämt att jag ska åka och kolla på. 31 oktober har den premiär.

I år kommer det bli hamnfestival i Karlstad, och vet ni vad ? Melody Club kommer hit!! Fatt avad glad jag är, till karlstad lixom. Sen var det även några andra stora band/artister som E.M.D, BWO, Kate Ryan m.m. Fast dom skulle jag klara mig utan.




Kommentarer
Postat av: Ami

JA DU ÄR INTE BAAAAARA ETT TH FAN UTAN DU ÄR ETT AC FAN OCKSÅ!!!!!

WIHO!har hittat typ flera som gillar dom:D:D:D

Aja...nu ska jag föööööööörsöka förklara för dig hur man fixar musik till bloggen.

Du verkar ju fatta hur man fixar designen till bloggen eftersom att den är skitsnygg!

Men iallafall...

1. Du går in på min blogg

2. Du trycker på FREE MUSIC(mellan kalendern och paus knappen)Då kommer du till en hemsida.

3. Prova och tryck på lite saker,och sen kan du prova att söka efter en artist/band.

4.

2008-06-06 @ 22:13:21
URL: http://amiz.blogg.se/
Postat av: Ami

JA DU ÄR INTE BAAAAARA ETT TH FAN UTAN DU ÄR ETT AC FAN OCKSÅ!!!!!

WIHO!har hittat typ flera som gillar dom:D:D:D

Aja...nu ska jag föööööööörsöka förklara för dig hur man fixar musik till bloggen.

Du verkar ju fatta hur man fixar designen till bloggen eftersom att den är skitsnygg!

Men iallafall...

1. Du går in på min blogg

2. Du trycker på FREE MUSIC(mellan kalendern och paus knappen)Då kommer du till en hemsida.

3. Prova och tryck på lite saker,och sen kan du prova att söka efter en artist/band.

4. På högersida där musiken spelas så står det Permalink:

Embeddle

Player:

Du trycker på Customize player för att ändra färg, och sen kopierar du koden.

5. gå in på din blogg.

6. Tryck på design

7. tryck på kodmallar

8. Leta en lämplig plats att ha din "låt" på(du ska lägga in den på "front page"

9. Förhandsgrans för att kolla så att det blir bra

10. Spara och då är det klart.

Jag hoppas att du förstod.Jag suger på att förklara,men säg till ifall du vill att jag ska försöka förklara lite bättre.

2008-06-06 @ 22:18:38
URL: http://amiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0