Stora farliga rymdprojekt går

Hej

Mamma och pappa kastade in stridshandsken och freden la sig, men det är fortfarande inte riktigt bra. I alla fall var vi hos Folkesson igår på eftermiddagen och åt midsommar mat som jag inte tycker om så mamma hade gjort paj till mig och Linnea. Spelade endel Mario Party Wii igår med Rickard, det är kul. Sen så åkte jag hem och gjorde mig iordning, packade och cyklade hem till Linnea. När jag kom dit så lyssnade Linnea och Ida på bamse i trollskogen. Sen så läste dom en saga för mig, dom är galna. Sen så blev det galen dans till Dr Bombay och massa annan gamal musik. När Louise kom senare så åt vi tacopaj som Linnea hade gjort och sen var det meningen att vi skullle se på en Geishas Memoarer, men den funkade inte i Linnea's dvd. Så jag och Louise cyklade hem till henne för att testa om den funkade i hennes dvd, men det gjorde den inte heller, inte heller i hennes playstation. Vi testade den i hennes mammas mindvd eller vad man nu ska kalla den och där funkade den men när vi skulle koppla in den till tvn så saknades det sladdar så vi sket i allt och åkte tillbaka till Linnea och kollade på I am sam istället, gullig film. Sen såg vi någon skräckfilm som jag inte minns namnet på, efter det såg vi My little ponny och sist en kriminal serie på tv. Vid fyra någon gång gick vi och la oss men jag och Ida somnade inte föräns vid fem för vi låg och diskuterade En geishas memoarer, helt galen i den.

Vaknade idag av att Linnea och Louise kom insmygande till mig, dom hade tänkt att väcka mig genom att spruta vatten på mig. Men som tur var vaknade jag innan, haha :D Åt god frukost och sen så cyklade jag hem och nu sitter jag här. Mormor är här nu och senare kommer moster, morbor och Arvid.

Louise, Ida & Linnea
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0