Rescue me

Hej

Skoldagen idag var kul. Vi hade tre timmars håltimme som det var meningen att man skulle plugga geografi eller något annat spännande på, men det skte de flesta i tror jag. Jag, Marcus, Christian och Sebastian underhöll oss med monopol i ett antal timmar. Det började med att vi spelad ett tråkigt Zlatanspel i en sporttidning och så pratade vi om roliga spel. Vi bestämde oss för att spela fia med knuff på datorn, men det var tråkigt så vi laddade ner monopol och spelade det istället. Det gick faktiskt riktigt bra för mig, men det var ingeting mot Christian som hade hotell och hus överallt. Vi har bestämt eller jag har bestämt att  vi ska ha en monopolkväll i sommar och inviga mitt nya monopolspel som jag fick i julklapp. På naturkunskapen hade Linnea och Ida fiskedamm, man fick fiska upp en lapp med en fråga på och när man svarade rätt fick man fiska upp en godis. Lite kul faktiskt! Innan idrotten så gick vi hem till Ida en stund och spelade Guitar Hero 3, jag blir bara sämre och sämre på det. På idrotteen körde vi brännboll igen, det är kul men det var alldels för varmt så jag blev helt slut av att springa ett varv typ. Efter skolan inne i stan så köpte jag hästspelet på Åhlens och sen så körde Linnea's pappa hem oss. Spelet var tyvärr en besvikelse, det var krongligt och svårt och inte alls som jag trodde. Hade hoppats på att det skulle vara som Arvet på Rosemondhill, fast med lite bättre grafik. Har varit duktig och pluggat massa matte också. Fick äcklig mat hemma idag, sill och potatis plus lax och ägg typ. Jag åt 6 stycken knäckebröd.

Sista dagen imorgon för den här veckan i skolan, skönt att vara ledig en extra dag. Sen så är det bara drygt en vecka kvar i skolan och sen SOMMMARLOV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0