Blitzkrieg Bop

Hej

Nu ska jag väl skriva då, orkar inte riktigt men syster tjatar på mig.

Igår på dagen så kom morbror, moster, kusinerna och vovven från Dalsland hit på besök. Fikade med dom och kollade på när Hugo och Steja sprang runt som galningar i trädgården, Hugo var en aning underlägsen när det blev brottningsmatch. Senare åkte jag och syster in till UNo för att gå på V-con. Till en början spelade vi en massa tv-spel med Pjär och Ward, kommer inte ihåg vad det hette men jag var verkligen sämst och förlorade hela tiden. Sen så kom en tjej som sjöng J-pop, dock så var hon inte så bra som jag hade hoppats. Sen pärlade vi pärplattor, då kom Malin och var med oss. Köpte en jätte god glass drick sak och även Pocky, denna gången ska inte Hugo få äta upp dom. Jag och syster var med och lekte fotleken med en massa folk, det är kul och det gick bra för mig ända tills en tjej butta ut mig. Efter det så spelade vi Tecken med Oscar som hade en liten rast då han kunde umgås med mig. Jag var sämst igen, jag brukar annars vara bra på det. Vad gjorde vi sen? Tog en promenad runt om i stan, gick tillbaka till UNO, spelade Alfapet och ännu mera tv-spel. Vid 1 någon gång gick jag och syster till Day an Night och åt pommes och kebabsås.  När vi var påväg till bussen så träffade vi två jätet fulla killar som vi pratade med ett ta, faktiskt väldigt roliga. Sen tog vi bussen hem.

Idag har jag packat kläder inför arvika, varit på Bergvik och köpt hårfärg och plastmuggar. Bara en dag kvar nu och sen är det Arvikafestivalen på riktigt. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0