This boy

Godmorgon!

Sitter och väntar på att Gina ska ringa mig, men det gör hon inte. För det var väl hon som skulle höra av sig och inte jag?  Ser ut som om vädret blir lite bättre idag, det regnar inte i alla fall och det ser ganska så ljust ut. Sitter ljust nu och lyssnar på Terence Jay med låten One blood och jag tänker på en speciell person när jag hör den. Den är underbart bra, även filmen som den är med i "Green street hooligans", måste se den igen någon gång. Ska försöka hyra den under sommaren.

Har egentligen ingeting att skriva just nu men jag har tråkigt så jag har ingenting att göra. Nu är det 8 dagar till Arvika. Skönt att jag har saker att göra denna veckan så att dagarna går lite snabbare, förra veckan var trist.

Aj, nu har jag ont i magen också, perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0