Love is dead

Godmorgon, eller det ska man väl inte säga för jag gick upp för länge sen. Jag och mamma har varit på ÖB nu, köpte partytält, energidryck, dricka, chips och andra onyttigheter, även användbara saker som tandkräm. Kollar på ett liveframträdande med Tokio Hotel när dom var i Hollywood, tycker ärligt talat inte att dom är särskilt bra längre. Specielt inte liveframträdanden. Visst som har bra låtar och så men det är väl inget specielt med dom, förstår inte varför det är sån hysteri när det gäller dom. Helt vanligt rockband typ, fast dom är från tyskland. Vet inte i fall jag vill se dom längre om dom kommer till Sverige, jag tycker ju fortfarande att dom är rätt bra men det finns andra band jag heldre vill se.

Igår var det 33 stycken inne på min blogg och läste, galet. Fast jag klagar inte. Idag fyller min bilddagbok 2 år, lite tufft att man har varit aktiv på en hemsida så länge. Har inte så mycket mera att skriva nu, jag är trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0