The broken heart song

Hej

Det regnar massor ute, typiskt. Jag som hade tänkt att åka in till stan, får se hur det blir med det nu. Tror jag ska vänta lite och se i fall vädret blir bättre. Skulle verkligen behöva åka in för jag behöver köpa endel saker. Jag borde ha åkt in igår när det var bra väder. Regn förstör allt.

Sitter och lyssnar på The Paper Faces, dom är verkligen bra. Det är synd att dom inte kommer till Arvikafestivalen i år, det verkar som dom inte spelar längre över huvudtaget. Jag hittar dom inte ens på Myspace längre. Knepigt. Jo nu fann jag den!

Martin Julian Andy
The Paper faces


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja det är klart att vi måste ses! :D

2008-06-18 @ 18:06:35
URL: http://jennelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0