Svenska hjärtan

Godmorgon eller något

Har egentligen ingeting att skriva. Ska snart åka in till stan för att jobba, orkar inte. Funderar på att köpa mig en tidning eller något så jag har något att fördriva tiden med. Hoppas det kommer många trevliga jag känner idag. Ser ut som om det är varmt ute idag, trevligt. Sen har jag läst att det ska bli bra väder nästa vecka, 25 grader och sol. Hoppas verkligen på det!

Hör på förra årets vinnarlåt av eurovision song contest på radion, tror det är första gången jag hör den på radion.

Mitt rum är hur stökigt som helst, måste städas. Kläder och plastpåsar överallt på mitt golv. Kanske man kan ägna sig åt ikväll, har ju inget annat för mig skulle jag tro.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0