Someone special

Hej

Gick upp vid tolv idag, när pappa väckte mig. Hade verkligen ingen lust att gå upp, kunde ligga kvar där hela dagen. Jag gick inte och la mig när jag skrev att jag skulle det, utan två timmar senare. Jag fastnade såklart vid datorn, satt och skrev till någon trevlig kille från Kil på bilddagboken. Just nu sitter jag och försöker göra klart samhällskunskapen, det går väl lite segt för just nu sitter jag och sriver till Linnea och Ida som också pluggar. Jag kommer att vara ensam hemma hela dagen för min familja har åkt till Folkessons stuga och dit ville jag inte förja med. Jag tycker om att vara ensam hemma. Ikväll så ska jag åka in till stan, vad jag ska göra där eller vem jag ska umgås med vet jag inte än. Jag vill bara in till stan och göra något kul. Ska absolut inte sitta hemma. Funderar på att göra en smoothie, det skulle vara gott.

Jag har tappat mitt armband som jag fick av Karin som hon köpte till mig när hon var i Thailand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0