Shit Happens

Hej,

Nu har jag tid för att skriva om gårdagen.

I skolan så fikade jag med klassen och lärarna i klassrummet, glass, saft, bullar och tårta. Fick tillbaka geografi proven och sen fick vi betygen också. När det var slut och vi hade sagt hejdå till alla, eller nästan alla så skjutsade Ture upp mig, Ida och Linnea till Ida's lägenhet. Snällt, vi är lata. Hemma hos Ida gjorde vi inte så mycket, tog en massa suddiga kort. Efter någon timme så åkte vi in till stan och sen så åkte vi vidare hem till mig, eller jag och Ida gjorde det. Hemma hos mig så åt vi mat, spelade hästspel och The Sims 2 i ett antal timmar. Sen så packade jag lite och vid 6 kom Linnea och hennes mamma och hämtade oss. Hennes mamma var snäll som körde in oss till stan där vi tog en buss tillbaka till Grums, där gjorde vi oss i ordning oss inför kvällen och hade lite party. Bussresan tillbaka till stan sen var lite rolig, massa fulla elever från åsfjärden. När vi kom in till stan så var det fullt av studenter över allt, på glada ankan så såg vi SP 3:orna, Mattias och Ulf. Tobbe, Jennifers pojkvänn kom ut och pratade med oss en liten stund. Han frågade Ida om laxreceptet, väldigt bra tillfälle för det. En stund senare så tog vi en buss till Norrstrand för att ta oss hem till Daniel. När vi kom dit så var det helt tomt förutom Malin, Sanne, Josefin och några till som kom samtidigt som oss. Jag, Ida och Linnea bestämde oss för att ta en till sväng med bussen in till stan, och när vi kom dit så tog vi en buss tillbaka till Norrstrand igen. Helt onödigt. Till en början var det väl lite tråkigt där, men det blev mycket bättre. För det var verkligen en jätte rolig kväll, väldigt mycket trevligt och galet folk. Jag gjorde väl endel dumma saker, men det var jag inte ensam om. Orkar inte skriva mer om det, svårt att skriva ner allt som hände. Vid 3 någon gång gick vi in till stan, till Day and Night för att äta pommes och kebabsås, det var precis vad jag behövde. Sen så tog vi en buss tillbaka hem till Ida i Grums och somnade på direkten. Jag lovar att dagen/kvällen var roligare än vad det verkar när jag skriver, jag är helt enkelt jätte dålig på att skriva, skriver allt så det låter så himla tråkigt.

Idag vakande vi vid 11, vi handlade frukost och pratade igenom gårdagen. 14.20 åkte vi hem. Spelade en massa The Sims 2 när jag kom hem och gjorde mig i ordning för att åka till torget med Linnea. Där var det skit tråkigt, dålig musik, dåligt humör, massa små barn och fjortisar. Vi gick runt ett antal varv, träffade Sean men pratade inte så mycket med honom. Vi tog en promenad till Gubbholmen, där träffade vi Pjär som vi pratade med lite. Han tyckte vi skulle stanna där men vi hade verkligen ingen lust med det så vi gick tillbaka till stan. Gick runt några varv igen och sen tog vi bussen hem vid halv 10, misslyckad kväll...

Är på jätte dåligt humör nu också, vet inte riktigt varför. Behöver någon som kan muntra upp mig.
Imorgon ska jag sova tills jag vaknar, ska bli så himla skönt.





Kommentarer
Postat av: BlommigPyjamas (Ida)

Haha! Vad gör jag för himla min då?! xD

2008-06-13 @ 23:32:51
URL: http://blommigpyjamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0