Regn faller

Hejhej

Hemma igen, köpte endel trevliga saker. En svart kjol, lila kortbyxor, vita knästrumpor, en bh och klister stjärnor, bra att fylla på förådet. Jag shoppar mycket bättre när jag är själv på stan märker jag. Konstigt nog träffade jag inte en ända människa som jag känner, synd.

Imorse var jag hundvakt eftersom mamma och pappa jobbade och Linnea hade sovit över hos en kompis. Men jag har tur som har en lika trött hund som jag är. Sov till 20 minuter över 11 men då var det inte Hugo som väckte mig, utan Mattias min mentor. Fattade ingeting först trodde det var något skolarbete som jag skulle göra fast sen så förstod jag att det handlade om hemsidan. Han skickade över den till min mejl så jag fick kolla på den och säga vad jag tyckte, helt okej var den men det behövs lite mer färg och lite andra justeringar.

Jag kom på när jag satt på torget och väntade på bussen att jag saknar Emelie väldigt mycket, min kompis från skåne. Har ju inte träffat henne på ett helt år nu, hemskt. Men vi ses ju snart på Arvikafestivalen.

Så vad ska jag göra resten av dagen/kvällen? Ingen aning. Blir väl tråkigt som vanligt. Det är tråkigt när folk inte uppdaterar sina bloggar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0