Pucca loves Garu

Hejhej

Det blev ingeting med Linnea denna kvällen heller. Hon orkade inte följa med till stan och träffa Daniel och Jonas, så jag gjorde det själv. Pappa skjutsade in mig och jag mötte dom utaför Mongolien. Först gick vi till Ica och handlade lite, sen hem till Daniels pappa och hämtade lite saker och sen hem till Daniel på Norrstarand. Vi satt länge ute på hans bakgård och spelade gittar,  rökte vatten pipa, smällde mygg, pratade en massa, drack kul blandning och hade det trevligt. Efter ett par timmar så kom Anna och Sanne och umgick med oss, senare kom även flera. 4 killar, Sebb och hans kompis, Johnny och var det Sonic? Det blev en trevlig kväll, det blir det alltid när man gör något. Tog bussen från Norrstand vid 01.20 och sen bussen från stan till Hammarö 10 minuter senare, och nu är jag hemma.

Fåglarna kvittrar utaför mitt fönster och man hör att det snart är morgon, så det är bäst att jag gå och lägger mig. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0