Prayer for the weekend

Godkväll

Tråkig dag på jobbet, träffade nästan ingen jag känner. Jo Victoria kom förbi och pratade lite med mig. Var i alla fall sista dagen för jordgubbsförsäljning, kanske blir att jag jobbar lite igen efter arvika. Fick min lön också, 1200 kr rakt i handen, kändes rätt gött faktiskt. När jag kom hem så åt vi mat och kollade på dåliga pogram på MTV, X-effect ocn Next. Förstår inte hur folk kan vilja vara med i såna program. Senare så kom Linus och hälsade på mig, vi tog två prmenader i regnet med paraply. Första promenaden så gick vi till lekparken vid ålvägen och satt inne i ett litet hus och planerade Arvikafestivalen. På andra gick vi runt anneberg, vi träffade på en groda och en orm. Äckliga djur, Linus var elak och dödade ormen med en sten även om jag protesterade.  

Min syster har fått för sig att hon ska sova på min matta, kan bli en aning hårt. Men hon är superman säger hon. Jag vill bita henne.

Imorgon ska vi till UNO på V-con. Föhoppningsvis så ska jag träffa Malin där och även massa annat trevligt folk. Fick flygblad om det när jag sålde jordgubbar förut av Våler och Lilleman, dom bad mig att dela ut dom till kunder. Dock gick det inte så bra för att mina kunder är 70 + ungerfär, så jag har med mig alla hem.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0