Neverland

Hej

Dagen idag började med att vi gjorde Mat, Tro och Tradition provet, jag fick mvg på det. Känndes som ett bra avslut på denna terminen. Efter provet åkte jag tillsammans med Linnea och Ida till bergvik där vi åt lunch på Subway, det är mums. Efter det så åkte vi in till stan, Linnea tog en buss hem till hammar och jag och Ida tog en buss till Sundsta för att gå på SÄG festivalen. Det var mycket folk där och vi kände oss en aning vilsna när vi stod där och kollade runt efter folk vi kände. Jag hittade ingen, eller jo Malin, fast hon hittade mig. Hon satt Bille The vision and the dancers inte skulle spela föräns klockan fyra så jag och Ida åkte in till stan igen, där vi gick runt och kollade i affärer och fikade på Wayanes, blev grymt besviken på smoothien jag köpte. Innan klockan fyra så åkte vi tillbaka till sundsta igen där vi träffade Sara. Ida och Sara var tuffa som körde känguruboxning, jag stod mest och skrattade åt dom. Klockan fyra så tog vi plats vid scenen och väntade på att det skulle börja, men det var ca 45 minuter försenat pågrund av att det var något fel på ljudet. jag tyckte dom var bra, även om endel låtar var lite tråkigare. Tror att dom gör sig bättre i min sterio än på live konsert, lite för lugn musik för det. Jag och Ida orkade inte riktigt se hela så vi åkte tillbaka till stan där jag köpte mitt linne på Gina tricot som jag provade tidigare på dagen, Ida köpte också en söt blommig klänning. Innan vi skulle åka hem så hamnade vi på Mcdonalds pågrund av att det var långt kvar till bussarna skulle gå hem. Ida köpte mat och jag snodde hennes pomfrites. När Ida tog bussen till Grums så var det lång tid kvar tills min buss skulle komma så jag ringde mamma som fick komma och hämta mig.

Har spelat sims i några timmar, det är kul .

Sara och Ida




Kommentarer
Postat av: BlommigPyjamas (Ida)

Åh, fyyyy faaaan!

2008-06-11 @ 08:12:44
URL: http://blommigpyjamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0