Nephilim

Hej

Vet ni vad jag har varit duktig och gjort? Jo jag var på Kilene och sprang, inte långt, men jag gjorde det. Efteråt var jag typ död, sämst kondtion. Sen så tog jag och mamma tillsammans med Hugo en promenad på spåret. När vi kom hem så lagade mamma god wook, jag vill tillbaka till Thailand och äta god mat. Sen så har jag sett på Moulin Rouge som gick på 3:an, det är min absoluta favorit film. Älskar all musik som är i den filmen och dom sjunger ju så underbart bra, så många bra låtar som dom mixtrar ihop. Sen så har ju Tim Burton gjort filmen så det är inte så konstigt att den är bra.

Nu har jag bestämt mig för att åka in till stan imorgon, med mig själv eftersom jag inte har hittat någon som vill följa med mig. Men det blir bra ändå.

Ewan McGregor - Your song


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0