My Sherona

Hej

Det är inge kul att skriva blogg nu eftersom mina dagar är så enformiga. Vad har jag gjort idag lixom? Sovit, sålt jordgubbar, ätit onyttigheter och sett på film, precis som alla andra dagar den här veckan. Det är verkligen jätte långtråkigt att sälja jordgubbar nu, vill inte göra det något mera men jag får väl stå ut de två sista dagarna. Träffade Ulf idag som underhöll mig en stund, även Calle och Linus. Min faster kom och köpte glass åt mig, snällt. Jag och syster har kommit in i någon konstig stadie där vi slår och river  varandra hela tiden, på skojj. Jag har rivmärken på händerna och syster har ett sår på tinnigen av en pinne. Vi är smått galna. Vi såg på Passion of the christ förut, den var inte så bra som jag trodde den skulle vara.

Imorgon är det fredag, skulle vilja göra något kul efter jobbet men vet inte riktigt vad som vanligt. Får försöka hitta på något.

Nu är det bara 4 dagar till ARVIKAFESTIVALEN!

Kommentarer
Postat av: BlommigPyjamas

Fatta nu varför jag var (och är) seg att uppdatera. Man gör ju inget annat när man jobbar. xD

2008-06-27 @ 07:53:28
URL: http://blommigpyjamas.blogg.se/
Postat av: LinneaC

Du dödar mig med pinnar :o

2008-06-27 @ 15:40:17
URL: http://heykwanogoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0