Ladykiller

Hej

Jag bakade en kladdkaka förut, den blev misslyckad. Den blev alldeles för kladdig pågrund av att syster inte orkade vänta på att den skulle bli klar  i ugnen, det blev typ bara smet men det går att äta. Jag har spelat The Sims 2 i ett antal timmar, man blir beroende av det. Funderar på att köpa The Sims 2 jorden runt, någon som har det? Hittade i alla fall ett billigt på blocket. Sen kom jag på förut när jag och Oskar satt och pratade tv spel att jag vill ha ett Nintendo 8-bits igen, skanar verkligen det gamla som vi var tvugna att lämna tillbaka till pappa's arbetskompis. Skulle vara trevligt att sitta och nörda Super Mario i sommar.

Imorgon måste jag göra något, klarar inte av att sitta hemma och inte göra något hela tiden. Får försöka hitta någon som vill hitta på något med mig. Man kanske skulle ta sig in till stan och köpa lite nya kläder, det är alltid trevligt. Måste köpa vita knästrumpor.

Jag har nästan inte varit ute på hela dagen, bara i morse när när vi var till ÖB. Då var det väldigt varmt, är de det nu också tro? Borde kanske gå ut en stund, det är bara det att det  är så tråkigt ute eftersom det inte finns något att göra. Nej, Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0