Jag är en vampyr

Hej

Har inte riktigt haft tid för att skriva de senaste dagarna, har egentligen inte det nu heller men jag tar en paus från pluggandet. Nu ska ni få läsa om min helg och min måndag.

Lördag
Satt jag vid datorn från 12.00-19.00 ungefär, hade skit tråkigt och bestämde mig för att åka in till stan och äta något. När jag var påväg till bussen så såg jag att himlen var alldels mörkgrå, såg ut som det skulle börja spöregna, Så jag smsade till Daniel och frågade hur vädret var i stan och han svarade att det var jätte fint och han skulle ha grill fest och bjöd dit mig. Så jag åkte direkt dit, glömde äta något. Till en början var det rätt segt, det var jag, Daniel, Jonas, Sebb, Daniels pappa och Daniels granne som satt ute och softade. Senare kom det mera folk Sanne, Josefin, Oscar, Anders, Vicky, Sebb och allra sist kom min rosa håriga kompis Malin som nu var blond. Det blev en rätt trevlig kväll förutom alla miljoner myggen och att ventilen till vattenpipan lyckades försvinna två gånger, jag hittade den en gång men sen försvann den i gräset. Åkte hem sen vid halv två.

Söndag
Igår började jag dagen med att lägga mig på en filt ute på gräset och pluggade geografi, har bestämt mig för att jag faktiskt ska bli lite brun i sommar. När det blev för varmt bestemde vi oss (jag, mamma och pappa) för att åka till västraskagene och bada en stund. Så det gjorde vi , även familjen Kahn kom dit och badade med oss. Årets första dopp för mig och det var inte så farligt kallt. När jag kom hem igen några timmar senare så fortastte jag med pluggandet och sen vid nio såg jag på en film på tvn. Efter den så gjorde jag klart samhällskunskapen och vid två någon gång gick jag och la mig. Det var många trevliga inne på msn som pratade med mig.

Måndag
Idag har jag varit i skolan, var väldigt trött på morgonen men det gick över. Vi såg  på film på engelskan, Den görna milen, tycker om den, den är kul fast även hemsk. På naturkunskapen hade vi chpis och dipp kalas, Assad bjöd oss. Helt snällt, även jag inte tyckte om dippen. Sen så fick för oss att vi skulle äta en sked Tabasco men cyanne peppar, det var äckligt och starkt. Geografi provet var svårt och jag kan inte riktigt avgöra i fall det gick bra eller inte. Efter skolan så har jag bara pluggat Mat, tro, tardition och ätit årets första jordgubbar.

Imorgon så ska jag bara göra provet, sen så skiter jag i resten av skoldagen för att åka på SÄG festivalen. Ska träffa camilla och resten där. Även Siri ska dit, men hon ska nog träffa sina kompisar. Skulle Ida och Linnea med ?

Jag har blivit helt galen i Markus Krunegård nu <3

Nu ska jag återgå till pluggandet en stund, trist. Men det är sista provet nu!!!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0