I'm no superman

Godmorgon

Idag skulle jag ha få sovit så länge jag ville, men nej så blev det inte. Mamma kom och väkte mig vid tolv, jag blev arg och vägrade gå upp. Sen kom pappa hem lite innan ett och blev arg på mig för att jag fortfarande sov, så då var det lika bra att gå upp. Jag är fortfarande sjukt trött.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, folk vill att jag ska komma till Orrholmen klockan fem för att spela öl brännboll. Men det är nog inget för mig.

Nästa vecka kommer bli en otrligt tråkig vecka, helt klart. Kommer ha så himla tråkigt eftersom jag inte har något att göra. Jag blir depprimerad när jag inte har något att göra. Sen så blir det kanske ingenting hemma hos Linnea på midsommar, eftersom hennes föräldrar plötsligt skulle vara hemma. Fan också.

Skriver väl sen igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0