I hela mitt liv har jag längtat, långt längre bort här ifrån.

Nu ska jag göra en lista på de band som jag absolut måste se på Arvikafestivalen, (enbart för att jag ska slippa plugget) 

  • Alice in videoland
  • Crazy Lixx
  • Death cab for cutie
  • Familjen
  • Hardcore Superstar
  • Adam Tensta
  • Håkan Hellström
  • Kent
  • Kleerup
  • M.I.A
  • Marcus Krunegård
  • Maskinen
  • Slaksmålsklubben
  • The Kooks
  • Timo Räisänen

Oj så få det var. Ärligt talat så det inte så jätte många bra band i år, kan dom inte ta dit The Ark, Infected Mushrooms, The Knife, Melody Club, Franz ferdinand igen?

Längtar som en galning till arvikafestivalen iår, kommer bli den bästa.


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Surfade runt lite och hamnade här, grymt bra musiksmak du har! Du nämnde många av mina favoritband, Kent, Håkan Hellström, The Ark, Melody Club... och Alice in videoland, de hade jag ju glömt bort att de fanns!

2008-06-09 @ 21:43:02
URL: http://fridasofia.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0