Heartbeats

Godmorgon!

Sitter och äter frukost, det har varit en jobbig natt. Har inte kunnat sova så bra för först var det för varmt så jag fick byta till ett tunnare täcke, sen så har det åskat och regnat en massa. Mamma kom in till mig tidigt någon gång och drog alla el prylar så jag hade svårt att somna om då, sen så var det svin kallt så jag var tvungen att byta tillbaka till det tjocka täcket. Sen så har jag drömmt en massa konstiga saker, att jag var i USA och när vi skulle åka hem så glömde jag och Linnea gå av planet så vi hamnade i Jamacia där vi åkte in i en skyskrapa, fast det gick bra så åkte och landade på en fotbollsplan där dte var en massa barn, helt knasigt var det. Vid 12 någon gång blev jag väckt igen iaf och en liten stund senare när jag fortfarande låg i sängen ringde Ida. Hon hade tråkigt på jobbet, hon var helt själv och satt och sorterade papper eller något. Vi pratade i en halv timme och nu sitter jag här och äter frukost. Pratade en stund med Oskar på msn, men han gick nyss för att han skulle till jobbet. Alla jobbar, Linnea jobbar, Karin Jobbar, men henne ska jag träffa sen för vi ska planera Arvikafestivalen. Ska försöka att vara duktig och göra något skolarbete efter att jag har duschat. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0