Harry Potter

Hola

Jag har sett på Norges Herligaste, ett likadant pogram som Hundra höjdare fast det är i norge. Det var faktiskt kul och programledarna var söta, fast det slår ju inte Fredrik och Filip för dom är ju helt enkelt bäst. Måste se det nästa vecka igen.

Bara 2 dagar kvar av 30 dagars bandsläpp på arvikafestivalen, eller Arvika som dom nu har bytt namn till. Hoppas på att det blir några bra band nu, har varit lite besviken på de banden som släppts under de här 30 dagarna, bara ett enda bra, Slagsmålsklubben <33

Imorgon ska jag till tandläkaren, jippie!  Mamma är snäll som kör mig dit och sen vidare till Grums. Jag vill ta bort eländet nu, fast det kommer jag nog inte få. Skulle varit så härligt att få ta bort den till Arvika och Sommaren.

Ska kolla lite på bilddagboken och sen så ska jag läsa, inte så långt kvar nu i boken. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0