Goodnight sleep tight and don´t let the bed bugs bite!

Hej i skogen!

Var ju hos Karin på kalas idag, eller igår var det ju. Trevligt, trevlig! Planerade en massa om arvika och vi kom på en massa roliga idéer. Bland annat så kom vi på vad vårat camp ska heta, campfisk! Helt kul, haha. Väl hemma igen så såg vi på film som vi hrde från Casablanca som inte längre heter så utan filmcentralen. Guldkompassen blev det och den var helt okej, har ju försökt läsa böckerna men dom är ju sjukt jobbiga.

Jag har fått jobb, ska sälja jordgubbar. Jag och Karin ska nämligen dela på 8 timmars passen så jag ska jobba från 14.00 till 18.00 på mån, tis och ons. Ni hittar mig på drottninggatan utanför CGC om ni vill hälsa på mig. Trevligt med lite extra pengar.

Jag och syster har haft lite musik tävlingar, super kul! Det får fyra av fem toasters. Sen så har jag tvingat henne att skaffa blogg så börja läs den. http://heykwanogoma.blogg.se/

Imorgon innan jag ska jobba så ska jag iväg och äta mat någonstan med Gina, Fredda och Sofia. Blir trevligt det. Nu ska jag nog sova snart, goodnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0