En högerkrok och riktigt blod

Hej.

Har just kommit hem, det är varmt och jag sitter här och äter massa djungelvrål. Matte provet idag gick ganska så bra tror jag, fast man ska inte säga så för då går det alltid dåligt. Vi hade en frågesprotstävling på samhällskunskapen om allt vi har gjort under året. Min grupp ( Jag, Julle, Siri, Christian & Matilda) vann överlägset, fast det berodde ju inte direkt på mig om man säger så, jag förstörde mest. Vi slutade två timmar tidigare idag så jag, Ida och Linnea tog tåget 13.20, fast dom hoppade av i Kil efttersom dom skulle hem till Ida i bjälverud. När jag kom till stan så träffade jag Daniel och vi gick och fikade på Waynes, smoothie för oss både. Sen så gick vi till torget och satt där ett tag och väntade på att min buss skulle komma, det ringde och smsa oavbrutet i han mobil. När bussen kom så åkte jag hem till hammarö för att bara göra mig iording och sen åka tillbaka med mina föräldrar och äta mat. Jag och pappa satt en stund på Nöjesfabrikens utservering medans vi väntade på att mamma skulle komma och sen gick vi vidare till Napoli i haga. Jag åt pizza, men jag msåte säga att kanterna var godast. Efter det åkte vi hem till Johansson/Backman och kollade om dom var hemma, det var dom eller i alla fall Anki och Leif. Karin var på fotbollsmatch och Kristin och syster var på mörmogård och lyssnade på musik. Vi satt en stund på deras altan i solen och hade det bra och sen åkte vi hem till Hugo som var helt själv. Och nu sitter jag här och lyssnar på Hardcore Superstar och har allmänt tråkigt. Funderar på ifall jag ska börja kolla lite på Stolthet och fördom som jag fick låna av Ida. Föresten undra vad dom gör nu, dom har säkert jätte kul. Man kanske skulle ta och ringa dom...

Imorgon så ska nog jag, syster och Hugo in till stan och ha picknick vid älven. Blir nog kul det! Sen så är det ju nationaldagen, men orka fira den.

Jag har ont i halsen och jag har trasiga strumpbyxor

Ida på tågstationen i grums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0