Elefanter

Heeej

Karin har varit här nu en stund, vi planerade arvikafestivalen eller vi pratade mest om hur kul vi kommer att ha. Blir vädret bra så blir allt toppen. Vi kom på att vi ska köpa ett billigt partytält så vi kan ha ett eget camp, måste komma på ett bra namn till det. Pappa och jag ska i alla fall köpa ett parttält till veckan eller något, borde finns billiga på Rusta eller nått. Mamma sa igår att jag får gå på Putte i Parken om jag följer med till Blekinge, så det blir det nog. Förhoppningsvis så följer Karin med dit också, festival vänner? Tycker nästan synd om er som läser min blogg för det känns verkligen som den kommer handla om hur mycket jag längtar till Arvikafestivalen och när den har varit så kommer jag bara skriva en massa om hur kul vi hade, ni får stå ut eller sluta läsa.

Vad ska jag göra ikväll? Skulle vara kul att göra något, men jag tror inte jag orkar det så det får nog bli film i kväll också. Förra sommaren såg jag på en film om dagen, fast förra sommaren var ju riktigt usel också. Jag önskar nästan att jag också jobbade nu i början, jag kommer att jobba sen när alla är lediga. Men jag får väl stå ut, det är ju bara tio dagar.
Nu ska jag fixa mina naglar, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0