Eat it raw

Godmorgon

Sitter och äter frukost eller den är redsn slut. Sms:ade lite med Gina förut, vi ska förmodligen äta kina mat i morgon för middag. Vi ska höra om Sofia och Camilla vill med också. Det blir kul, hur längesen som helst som jag åt kina mat. Senare ska vi hem till karin som fyller år, blir bra det för jag måste prata lite arvika med henne. Det är läskigt för jag drömmer om att jag är där varenda natt med massa olika människor.

Igår så kom ju Mormor, Moster, Morbror och Arvid hit på fika. Arvid är gullig, han hoppade massa studsmatta, kröp i Hugo's agilty tunnel och spelade vackra låtar på min gittar.

Har inte så mycket att skriva nu, får bli senare igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0