Dinga!

Hej

Idag var jag bara i skolan en liten stund, vi hade inga lektioner. Städade ur skåpet och gick på geofrai tipspromenad som Ann hade fixat. Vid 11,20 åkte jag, Linnea och Siri in till stan och köpte tårtbotten, hallaon, nonstop och 15 förpackningar nötkräm och sen åkte vi hem och gjorde i ordning tårtan. Den blev jätte bra, hoppas den är god också. Det var en trevlig stund och vi pratade en massa. Senare innan vi skulle åka till stallet så skjutsade pappa hem både Linnea och Siri, nu har jag sett Sirirs hus, såg inte alls ut som jag tänkt mig. Påvgen till satllet sen så var det en jätte kö på vägen så vi kom jätte försent till stallet, men som tur var så hann vi ändå. Fick Amansla idag, precis osm jag ville. Linnea fick rida Bananen en sista gång, han ska nämligen säljas. Lite synd, men skönt för honom. Långritten blev inte så  lyckad till en början för efter ca 15 minuter började Aschim halta så vi var tvugna att rida tillbkaka till stallet så Sofie kunde byra häst. Resten av långrtitten blev iaf lyckad, härliga galopper. Det var faktiskt roligare än vad jag trodde det skulle bli, kan bero på att jag hade en rolig häst. Efter ridningen så blev det mat på McDonalds, ingen orkade laga något till oss. Sen så har jag spelat sims igen hela kvällen.

Nu ska jag kolla min bilddagbok och sen måste jag sova. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0