Cities of the future

Hej

Nu är det inte långt kvar tills vi åker till Arvika, ca 10 timmar och 15 minuter. Vill egentligen bara gå och lägga mig så det blir morgon fort, men kommer aldrig kunna somna nu. Sitter och pratar med Emelie på msn, hon ska åka med en buss klockan 03.00 från malmö. Tycker synd om henne. Ska bli kul att träffa henne, har ju inte setts sen förra sommaren.

Håret blev bra förut när jag färgade det, mörklila och rosa. Mitt rum ser ut som ett bomnedslag, har packning överallt.

Kommer inte att skriva på bloggen nu föräns på Måndag, om jag nu orkar det. Kommer antagligen vara helt död.

Nu ska jag borsta tänderna, ha det så bra allihopa! <3


Bild från förra årets Arvikafestival, Sofie, Emelie och Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0