3 Fästingar

Jag har fått miljoner myggbett på mina ben, det kliar så jag håller på att bli galen. Förlåt att jag inte skriver så mycket nu, men jag känner inte för att sitta inne vid datorn nu när det är så fint väder. Sen så har jag pluggat endel så jag har inte riktigt haft tid.  Idag har jag, syster, pappa och Hugo varit och badat på Tynäs en stund. Fast jag badade aldrig, satt mest och läste i min bok och åt fika. Det kändes verkligen som sommarlov och det är inte långt kvar nu, 8 dagar om jag nu har räknat rätt. Sen så har jag pluggat massa naturkunskap, fast jag kan det inte riktigt så jätte bra, vi har ju prov imorgon. Färgade även mitt och systers hår, så nu är mitt hår mörkt igen men den rosa slingan hann jag inte med att färga idag så den får jag ta imorgon istället. Systers hår är nu ännu blondare än vad det någonsin har varit. Nu ska jag gå och hämta lite hostmedecin till mig, när ska jag få bli frisk?


Syster och Hugo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0