Pussycat

Hej

Bestämde mig igår för att åka in till stan idag, så det gjorde jag. Blev inte så lyckat till en början eftersom bussen jag skulle åka med inte gick, jag hade kollat fel i busstabellen, lyckat! Tog en lite senare buss iaf. Var på Eldopolen och köpte mig nya Kinaskor eftersom mina inte längre är så hela, blir så när man har dom på Arvika. Råkade bli så att jag köpte mig två par, ett par svarta och ett par lila. Var inte rikigt meningen men jag tyckte dom lila var så söta, dom är ju inte särkilt dyra så det gör inte så mycket. Sen så köpte jag lösögonfransar på Kicks, inte såna jag egentligen vill ha men köpte dom så jag har några så länge tills jag har fått tag i dom andra. Träffade lite trevliga människor, Rebecka Albinsson, Sara Axelsson och Gina. Pappa kom senare och hämtade upp mig och vi åkte till day & Night och köpte mat, kycklingskebab rulle. Dom är hur goda som helst där!
Nu sitter jag här och gör ingeting typ, letar efter något party. Tror det ska vara det hemma hos Daniel så får se om jag kanske ska dit. :)

Hade på mig "Det snurrar i min skalle" t-shirten idag, älskar den.


 



 
Kinaskorna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0