Våga vara rädd

Heeeeej :)

Nu har jag varit dukitg, jag har städat nästan hela mitt rum. Dock ser man nästan ingen skillnad. Jag har varit ute med Hugo när det var regnuppehåll, blev ingen långpromenad eftersom regnet hann ikapp oss. Sen har jag lagat mat också, det blev riktigt mat, lax och coscos. Ida's recept, hur gott som helst blev det. Så nu är jag proppmätt.
Pratade med Ida nyss, kom på att jag faktikst inte har frågat henne om hon skulle vilja följa med mig på Putte i parken.Så det gjorde jag, och vet ni? Hon var inte alls emot det utan tvärt om, hon skulle fundera lite på det och prata med hennes föräldrar. Hoppas, hoppas, skulle verkligen vara hur kul som helst om hon följde med mig. Nu är jag lite happy, men får inte hoppas fö mycket. Är Linnea hemma då också tro? Tänk om hon också skulle vilja följa med? Näeej, hon är nog på Rhodos då och sen tror jag inte hon har pengar över till det.

Ska nog spela lite sims snart och sen vid nio ska jag se på någon film som går på 5:an. Efter den så skulle dom visa The ring 2 också, får se om jag glor en stund på den. Har sett den två gånger men kommer nästan inte ihåg något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0