Never let you go

Hej

Sitter och spelar sten, sax, påse med Marcus på msn, sjukt kul. Hahah! xD Viste inte att det fanns sånt där. Kvällen blev misslyckad, eller misslyckad ska man väl inte säga, ganska trevlig egentligen. Letade efter massa party förut och hittade ett hemma hos Danne som jag kunde ha gått på, men jag sket i det för det kändes som om ingen vill ha mig där. Jag var på extremt dåligt humör, men det verkar inte som om någon saknade mig i alla fall. Sen så hade jag inget att dricka heller så jag stannade hemma och såg på film med pappa. Tuck everlasting som gick på fyran, den var helt okej. Hon som spelar Winne är verkligen söt, så vill jag också se ut.

Imorgon kommer syster hem, även kusinen med familj. Äntligen händer det något. Måste komma ihåg att jag ska ringa Emelie också, inte glömma.

Nu ska jag väl sova snart, eller nej det kommer jag aldrig kunna. Klockan är för lite för det. Kanske ska ta och spela lite Bitch? För det har jag ju inte gjort redan idag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0