Mannen i den vita hatten

Hej

Kusinen med familj kom igår, blev en trevlig kväll med mycket onyttigheter. Frammot natten började jag må dåligt och när jag skulle gå och lägga mig hade jag feber. Varför lyckas jag alltid? Jag har varit sjuk hela veckan och nu ska jag ha feber också. Dom andra är nu och plockar jordgubbar och jag är hemma själv med Hugo. Jag missar allt, dock tycker jag inte att det är särskilt kul att plocka jorgubbar men jag vill ju umgås med dom eftersom jag inte har träffat dom på jätte länge. Får proppa i mig lite piller sen så kanske jag mår bättre, fast det känns ju tråkigt om jag skulle smitta dom. Skit också.

Lyssnar på Mannen i den vita hatten med Kent, får minnena från Arvika tillbaka och du var verkligen söt då.

Louise och Ida goes to Putte i Parken! Vi ska fixa och planera någon dag under veckan.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0