Like eating glass

Det är hur varmt som helst, jag håller på att avliva. Hjälper inte ens att att jag har två fläkter på, kommer aldrig kunna sova inatt. Funderar på i fall jag ska gå ut en sväng, men vad ska jag göra där ute alldeles själv? Jo just det, jag är själv hemma under veckan. Familjen åkte till min morbrors stuga i Svanesund (ligger utanför göteborg), palla att vara borta en vecka, komma hem en natt och sen åka iväg igen. Jag orkade i alla fall inte förlja med, har inte tid med det heller. Måste göra skolarbete sen ska jag ju på Putte i Parken på torsdag. Ida kommer hit någon dag innan också, eller när hon nu vill komma. Kanske ska träffa Lukas någon dag också.
Har sett på Kingdom of heaven, den var ju inte alls så dålig som jag hade för mig att den var. Sen så har jag smällt i mig en skål med popcorn och en chokladkaka, jag blir äcklad av mig själv.
Vad ska jag göra resten av natten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0