I still remember

Godmorgon

Det gick faktiskt att sova i natt, fast jag sov i mina föräldrars rum eftersom det är en aning svalare där. Har ätit frukost nyss och sitter och lyssnar på min nya favorit låt Lady Gaga - Just dance den är verkligen party, blir helt peppad av den. Sen så har jag blivit bjuden på ett party på skoghall, det är Sara Axelssons kompis Susie som ska ha det. Kan säkert vara kul och sen så måste alla ha något rosa på sig. Kommer inte riktigt ihåg när det var riktigt men får ta reda på det.
Idag måste jag verkligen göra klart något skolarbete, känns inte alls kul men jag måste. Har egentligen lust att åka och bada en stund men det är inge kul att göra det själv.

Nu dog min tv, myrornas krig? Jag tror faktiskt att dom vita vinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0