Gravitation

Jag är hur trött som helst och ska snart sova, får se hur det går det är nämligen extremt varmt. Jag har hittat ett par söta skor som jag vill ha. Jag ville ha dom för länge sen också men sen så tog dom bort dom från hemsidan men nu finns dom där igen. 498 kr kostar dom, inte allt för dyrt. Dock blir det lite svårt att köpa dom eftersom jag måste till en storstad för att göra det. Hittade dom på --> http://www.shock.se/



Sen så har jag blivit besatt av lösögonfransar, ångrar att jag inte köpte med mig några från Arvikafestivalen. Hatar att ha mina egna korta. Kollade lite på nätet och hittade några som jag ska köpa så fort jag kommer till en shock affär. Måste verkligen till en storstad snart, Stockholm, Göteborg eller Malmö skulle inte vara fel. De två första paren är från shock och ska införskaffas så fort som möjligt. De sista är lite knepigare, de är nämligen från märket ardell fashion lashes och jag vet inte någon speciell affär som säljer dom. Bara en i stockholm där jag köpte dom förra gången, älskar dom verkligen men jag lyckades mosa dom när jag sov med dom på under arvika, gör inte det!


Nu är det dax för mig att sova tror jag. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0