Ett rymdskepp, hallå?

Hello

Jag pratade med Ida förut i telfonen över en timme, det är rekord för mig. Jag saknar henne, även Linnea som fortfarande är i London. När kommer du hem människa? Jaghar i alla fall fått ett Vikort av henne med röda dubbeldäckare på. Någon gång nästa vecka ska i alla fall Ida komma hit. Det är helt tråkigt för vi hade ju planerat att jag och Linnea skulle åka hem till henne när det är fryksdalsdansen men jag kommer antagligen vara i Malmö då.

Var på IKEA förut med mina föräldrar, Mamma bytte sin säng som var alldeles för hård. Sen åkte vi och köpte pizza, känns som jag äter det jämt. Det är typ inte gott längre.

Nu försöker jag ragga en tältkompis till Putte i parken, Karin kunde ju inte längre följa med dit. Det är ju hon som har tältet eftersom mitt mosades under Arvika. Jag måste verkligen dit känner jag. Snälla kan inte någon följa med mig?

Jag skanar min syster, tråkigt utan henne här hemma. Hon kommer inte hem föräns på söndag från Strömstad. Idag har hon varit på Liseberg, jag vill också ha kul.

Jag vill se på någon bra film men det verkade inte som om det gick någon på tvn, förutom The ring som jag redan har sett ett antal gånger. Får se vad det blir.

Kan inte sluta tänka på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0