Cry your eyes out

Förlåt för att jag inte skriver så mycket, har ingen lust eller ork till det. Det finns ändå inget spännade att skriva om, förtom att jag saknar arvika så jävla mycket men det orkar ni inte läsa om ännu en gång.

Jag är fortfarande sjuk, vill bli frisk nu. Jobbig hosta som aldrig vill sluta och sen har jag blvit jätte förskyld. Vill bara sova hela tiden, men jag kan knappt sova överhuvudtaget.
Igår hade jag så himla tråkigt så jag bestämde mig för att åka in till stan och kolla om det var något kul, det va ju Rix Fm festival så det var fullproppat med folk. Jag hade tänkt mig att köpa en glass men det var så lång kö överallt så jag sket i det. Gick några varv runt torget sen åkte jag därifrån igen. Träffade endel trevliga människor, Chon som var på kram humör, Sara Axelsson som jag pratade endel med, Jesper och Emelie som var söta i likadana byxor och Dexter som jag även träffade i Arvika. Jag tog bussen till skoghall där jag gick av och sen gick hem till Gina där även Fredda var, skräll? Är dom någonsin utan varandra? I alla fall så spelade vi Monopol och även endel poker med hennes bröder, skräll? Typsika sommarkvällar för oss, i alla fall förra sommaren. Det slutade med att alla var jätte över trötta och Fredda och Klas hade världens dåligaste humor. Fick skjuts hem någon gång efter ett .

Idag när jag vaknade så bakade mamma bullar, så det blev nybakta bullar till frukost. Vad ska jag göra idag? Ingen aning. Ska försöka att göra lite skolarbete och försöka att inte tänka så mycket, blir för jobbigt då.

jag vill ha dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0