Blå Jeans

Hej
Det blev aldrig att vi åkte till Mörudden, tur det för jag tycker inte om den badplatsen, äcklig botten. Istället cyklade vi ända till Edsviken, fast först var vi på Ica och köpte chokladbollar, chips och ostbågar. Det var underbart skönt i vattnet, jag och Sofia låg nog i en timme och bara pratade en massa skit. Sen satt vi på stenarna och åt onyttigheter och babblade en massa. Måste bara säga, du är sjuk. Sen cyklade vi hem till Malin, eller Sofia åkte hem då och Gina försvann en stund. Jag och Malin bakade en mjuk chokladkaka och en kladdkaka och såg på Kung Fu Panda, dom blev mumsiga. Senare kom Gina igen och vi såg på halva Bee Movie för sen blev dom för trötta och ville sova så jag drog mig hemmåt. Och nu sitter jag här och lyssnar på bra musik, fast nu är klockan 04:00 så det är dax för mig att sova.

Malin och Gina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0