and I found this boy

Godmorgon

Vaknade upp för ca 2 timmar sen, mina ögon var då helt kletiga. Tror jag har fått ögon inflamation/infektion, kommer inte ihåg skillnaden. Verkligen toppen, jag ville bli frisk inte mer sjuk. Ska vara ensam hemma med Hugo hela dagen, superkul. Tycker mest synd om Hugo faktiskt. Måste hitta på något att göra. Kanske vi ska ta en långpromenad? Fast det regnar så mycket nu så jag vet inte.. Måste städa mitt rum också, får ju göteborgs gäster hit på söndag som ska bo i mitt rum. Ska bli kul eftersom jag inte har träffat dom på jätte länge.

ni behöver inte läsa det här nedanför
usch vad mycket jag saknar arvika, det är jobbigt. Jag saknar allt, även sånt som man verkligen hatade.
Jag saknar att vara så glad, jag saknar människorna, jag saknar musiken, jag saknar konserterna, jag saknar spontan dansen på vägen, jag saknar emelie och sofie, jag saknar party Karin och party louise, jag saknar alla vänner och ny funna vänner, jag saknar värmen, jag saknar det kalla vattnet, jag skanar solstolarna, jag saknar soluppgångarna, jag saknar det trasiga tältet, jag saknar partytältet, jag saknar dom varma energidryckerna, jag saknar den äckliga maten, jag saknar att vara smutsig, jag saknar att vara nerkladdad, jag saknar alla söta pojkar, jag saknar orion, jag saknar mattorna, jag saknar super mario dans, jag saknar draktältet, det är nästan så man saknar bajjemajjorna, jag saknar lakritsremmarna, jag saknar att det är obekvämt när man sover, jag saknar killen med den stora sterion som jag bet i armen, jag saknar camp Inferior och alla människor där, saknar alla kramar och kyssar, saknar att vara galen, saknar kundvagns race, saknar playahead tältet, jag saknar att sitta i grässlänten och kolla på band, sakna att vara svettig och äcklig inne på apollo, sakna såpbubblor,jag saknar tolättkillen som bodde i dom tre gröna partytälten, jag saknar alla campen, jag saknar vattenkrig med mannen med masken, jag saknar gula gubben, jag saknar Oscars gröna slagsmålsklubben t-shirt, jag saknar att åka och bada, jag skanar promenaden in till arvika, jag skanar sökandet efter tanborste, jag saknar min neko väska, jag saknar att gå fel och hamna i camp dalsland, jag saknar benskydds och soväcks killen, jag saknar att vara Amor med pilbåge, saknar Emelies schtekare, saknar mjukosten och brödet, jag saknar sterion som aldrig ville funka, jag skanar att göra vad som helst, jag saknar att chilla i camp schtek, jag saknar Lasse och natten men dig....

nu får jag ge mig, men det finns hundra saker till som jag skulle kunna skriva ner....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0