Walk away

Går dagen var kul. Efter skolan blev det snöbollskrig med Linnea och Ida, sen blev det en promenad upp för himlabacken hem till Ida. Det var planerat att vi skulle skriva klart på spanska arbetet, men så blev det inte riktigt. Vi kom halvvägs, sen blev det skit snack i ett antal timmar. Det var för längesen vi gjorde något alla tre, därför hade vi mycket att prata om. När Linnea sen åkte hem gick vi och handlade cola på Ica och sen tillbaka för att laga mat, majsbiffar och couscous blandning. Vi bestämde oss sen för att baka en kladdkaka, den blev misslyckad. Inte alls kladdig utan bara torr. Matte plugg blev det heler inget av för jag och Ida blev helt galna, provade massa kläder och ännu mera skitsnack.
JAG VILL VARA KÄR, JAG VILL VARA KÄR, JAG VILL VARA KÄR...
Vid två tiden gick vi iaf och la oss..

Sitter i datatsalen i skolan nu, händer inte ofta att man gör det nu förtiden.
Har gjort matte prov som gick halv bra.
Ops nu börjar samhällskunskapen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0