Vingla fram genom stan

Världens tråkigaste lördag, oh yes. Det blev ingenting med någonting, utan jag var hemma hela kvällen med syster och hennes kompis Louise. Vi har inte gjort särkilt mycket. Lagat mat, köttfärs och nudlar a la Louise, kollat på Harry potter och den flammande bägaren, spelat TP, jag var bäst och vann. Vi tog också en promenad till pulkbacken och dom andra åkte tefat fast det knappt var någon snö kvar i backen, Hugo blev busig och drog så mycket att jag halkade och ramlade i den blöta snön, vi var inte kvar där särskilt länge utan vi gick hem och la oss i soffan där vi tillbringade ett antal timmar med att komma på något att göra. Vi bestämde oss till slut att vi lika gärna kunde gå och lägga oss, fast det ska jag inte göra riktigt än. Vi skickade faktiskt ett sms till 118100 och frågade vad vi skulle hitta på och jag fick svar nu och så här stod det:
Vi på 118100 tycker att ni ska samla ihop ett gäng kompisar och dra på en riktigt läskig skräckfilm och sedan försöka skrämma upp varandra! Vi rekomenderar filem 1508. Ha en trevlig kväll.
Haha, den filmen är verkligen dålig.

Förut när jag var inne på helgon och kollade igenom lite folk från värmland så hittade jag den söta killen från putte i parken, men jag är för blyg för att våga skriva till honom när jag inte ens känner honom mer än att vi träffades då.

Ibland tror jag faktiskt att jag är lite dum i huvudet, för jag har gått hela dagen och klagat på att jag inte har något att göra och att ingen vill vara med mig. Men när jag tänker efter så har det faktiskt varit tre olika killar som har skrivit och frågat ifall jag vill göra något med dom. Fast två av dom ville kolla på film och det var typ det sista jag ville göra idag, inte alls sugen på det, och den andra bor för långt bort för att jag skulle orka ta mig dit. Så jag har mest mig själv att skylla på att jag har suttit hemma hela kvällen.

Imorgon ska jag sova länge, riktigt länge. Mina föräldrar kommer inte hem förens efter fyra, så dom kommer inte att väcka mig. Jag vill verkligen inte ha söndag och desto mindre måndag igen.
Nej nu ska jag sova, snart...


Kommentarer
Postat av: Ida

Det tycker jag! Jag tycker också att du ska skriva till PippaiParken-killen ;). Jag vet att du vill. ^^

2008-12-07 @ 23:38:52
URL: http://idamariellewalfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0