Idag ska vi prata om sex... olika begrepp

Slapp och flummig måndag, många roliga kort och mycket skratt med Idas webbcamera. Ska låna några kort imorgon.
Jag fick med mig en inneboende idag, Ida hade glömt sina nycklar till lägenheten hemma i Bjälverud, duktigt.
Efter skolan så var vi på H&M, jag skulle testa skinnjackan igen, den fanns inte i min storlek men förhoppningsvis så kommer det in flera. Sen så hittade jag en jätte söt kjol som jag vill ha och antagligen kommer köpa imorgon, jag som skulle spara pengar nu...
När vi väntade på bussen till hammarö så täffade vi Daniel, han var kul.
- Är jag som ett monster i din värld?
- Ja.
Vi gick av på skoghall för att möta pappa där, vi skulle nämligen köpa pizza. Skräll att det blir sån mat när inte mamma är hemma, hon är på spa i sunne föresten.
Väl hemma blev det pizza, singin bee, kladdkaka, plugg och klädprovning.
Imogron efter skolan ska vi till Ikea en liten stund :)

Dagen roligaste kommentar var iaf från våran vikarie David.
Läs rubriken.

Kommentarer
Postat av: Ami

Sv: =D

Japp, en utav mina favoritband =D



Ska du gå på deras konsert nästa år??

2008-12-09 @ 07:32:03
URL: http://amiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0